سلامت

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشكی البرز به مناسبت هفته سلامت

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشكی البرز به مناسبت هفته سلامت

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته سلامت ، این هفته را به مدافعان سلامت تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است

امسال هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» آغاز می‌شود که پس از سال‌ها اجرای برنامه «پزشکی خانواده» در برخی مناطق کشورمان، بزودی این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی سالم، شناسایی و درمان زودهنگام بیماری‌ها، آسان شدن دسترسی به خدمات تشخیصی و درمانی با کیفیت و مقرون به صرفه و ارائه خدمات سلامت بر اساس نیاز افراد، خانواده‌ها و جامعه، به صورت فراگیر در تمام کشور اجرا خواهد شد و تاثیر به سزایی بر سلامت جامعه خواهد داشت.
هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا اهمیت مفهوم سلامت به عنوان ودیعه ارزشمند الهی و سرمایه ارزشمند اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.
چرا که سلامت یکی از ارکان مهم توسعه پایدار و ضرورتی برای رشد اقتصادی و اجتماعی است و همچنین نعمتی ارزشمند از جانب پروردگار است که حفظ و ارتقا آن بر همگان واجب است و همه با هم باید برای داشتن جامعه ای سالم و پویا که بی شک جوانی جمعیت، داشتن سبک زندگی سالم و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی یکی از اهداف مهم حوزه سلامت است,تلاش کنیم.
ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت ، اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی البرز، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک همه وطنان عزیز را مسئلت می نمایم.

دکتر شهرام صیادی

رییس دانشگاه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا