اجتماعی

وزير نيرو مژده يك خبر خوب در هفته پيش رو را به مردم داد

همزمان با قرارگرفتن در آستانه پيك تابستان 1402

وزير نيرو مژده يك خبر خوب در هفته پيش رو را به مردم داد

وزير نيرو با اشاره به طراحي 140 اقدام اساسي براي تامين برق فصل گرم گفت: يك اقدام از 140 اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي را رقم مي زد و يك خبر خوب است كه در هفته پيش رو و روز دوشنبه 11 ارديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانيم.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از پاون،”علي اكبر محرابيان” گفت: سال گذشته ما توانستيم، فصل گرم را بدون خاموشي بخش خانگي به اتمام برسانيم و همچنين نياز صنعت و بخش كشاورزي به انرژي لازم براي توليد را تامين كنيم كه ركوردهاي افزايش توليد صنايعي نظير فولاد و سيمان و همچنين توليد محصولات كشاورزي اين مسئله را تاييد مي كند.

وزير نيرو در بيان برنامه ريزي وزارت نيرو براي تابستان سال 1402 گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال 1401، برنامه ريزي براي بهبود شرايط در فصل گرم سال 1402 رقم خورد و اين بار در 140 اقدام اساسي در دستوركار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب تري به لحاظ تامين انرژي برسيم.

وزير نيرو ادامه داد: يك اقدام از 140 اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي را رقم مي زد و يك خبر خوب است كه اميد است در هفته پيش رو و روز دوشنبه 11 ازديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانيم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا