مدیریت شهری

همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک برگزار می شود

همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک برگزار می شود

مسؤول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک عصر امروز در مرکز همایش های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، امیرحسین خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار واحد روابط عمومی، از برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک خبر داد و گفت: این همایش با همکاری جمعیت همیار کرج برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

خدابنده با بیان اینکه از دیگر عواملی که در برگزاری این همایش همکاری داشته اند می‌تواند به گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و ناحیه یک آموزش و پرورش اشاره کرد، یادآور شد: همایش فوق در مرکز همایش‌های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

به گفته وی عصر امروز مصادف با دوم اردی‌بهشت راس ساعت ۱۶ الی ۱۸ این همایش برگزار می‌شود.

خدابنده در ادامه یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت هفته پاک در دستورکار قرار گرفته است، بازدید دانش آموزان در مراکز خانه بازیافت راه اندازی شده سطح کلانشهر کرج است.

وی تصریح کرد: حضور در مدارس و آموزش مفاهیم پسماندی از دیگر مواردی است که برنامه ریزی شده است و با شدت و استمرار بیشتری اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول از برنامه ریزی مراسم پاکداشت روز زمین در این هفته با حضور فعالان محیط زیستی خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در مسیر نگهداری از محیط زیست که میراث آیندگان است مثبت و تاثیرگذار عمل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا