انتظامی

اعتراف به 40 فقره سرقت از تالار و باغ ويلاهاي اطراف کرج

اعتراف به 40 فقره سرقت از تالار و باغ ويلاهاي اطراف کرج

معاون هماهنگ کننده پليس البرز از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و اعتراف آنها به 40فقره ‏سرقت از تالار و باغ ويلاهاي اطراف کرج خبر داد.‏
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “پيمان لطيفي” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از تالارهاي مناطق اطراف کرج، رسيدگي به پرونده در دستور کار پايگاه يکم پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در ادامه با بررسي ساعات و شيوه‌هاي به کار گرفته شده در سرقت، اطلاعات گردآوري شده در اختيار واحدهاي گشتي پليس قرار گرفته و در نهايت يکي از سارقان در حين سرقت توسط عوامل کلانتري 12چمران دستگير شد.
معاون هماهنگ کننده پليس البرز ادامه داد: متهم پس از انتقال به پليس آگاهي با مشاهده مستندات پليس چاره‌اي جز بيان حقيقت نيافته و به ارتکاب 40 فقره سرقت از تالار و باغ ويلاهاي مناطق اطراف شهر کرج با همدستي يک نفر ديگر اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي از دستگيري همدست متهم در عمليات پليس آگاهي خبر داد و گفت: همه مالباختگان اين پرونده شناسايي و به همراه سارقان براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ لطيفي همچنين از دستگيري يک مالخر اموال مسروقه در خصوص اين پرونده خبر داد و گفت: سارقان معمولا اماکني را براي سرقت انتخاب مي‌کنند که فاقد تجهيزات ايمني است، بنابراين شهروندان مي‌توانند با تجهيز اماکن خود به دوربين مداربسته و دزدگير سارقان را در رسيدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا