انتظامی

دستگیری اوباش و عاملان درگیری محله مصباح کرج

دستگیری اوباش و عاملان درگیری محله مصباح کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابانی در محله مصباح کرج خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد درگیری اقدام به جراحت یکی از شهروندان به وسیله سلاح سرد کرده بودند.

سردار “حمید هداوند” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاكيد بر اینکه اقدامات و رفتارهاي اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه مي‌شود به نارضايتي مردم در اين خصوص اشاره كرد و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد اين افراد نظم و امنیت جامعه و آسايش و آرامش مردم را برهم بزنند.
وي در ادامه گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومي توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های محله مصباح کرج و انتقال یکی از شهروندان به بیمارستان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی با بيان اينكه با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت 3 نفر از اوباش و عاملان ایجاد این درگیری خیابانی شناسایی شد، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگير و به مقر سازمان اطلاعات فراجا منتقل شدند.
اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سردار هداوند در پايان خاطرنشان كرد: پلیس براي برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با افراد شرور به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا