انتظامی

سارق کابل مخابرات در تور کارآگاهان پلیس آگاهی

سارق کابل مخابرات در تور کارآگاهان پلیس آگاهی

رئيس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل مخابرات در شهرستان کرج و اعتراف وی به 15 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “حکمت اله شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات از سطح معابر شهرستان کرج، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت، دريافتند كه اين سرقت‌ها در ابتدای صبح ها بدین صورت شکل گرفته که متهم ابتدا دکل را به آتش کشیده و سپس ضایعات آن ها را به سرقت می برد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه به شناسايی هويت متهم اين پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فني و پلیسی اشاره کرد و بيان داشت: متهم با هماهنگي قضائي در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگير شد.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به 15 فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان کرج خبر داد و گفت: یک مالخر اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و پس از تکمیل پرونده به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ شجاعی در پايان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسي 110 اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا