انتظامی

دستگیری باند کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی

دستگیری باند کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 2 نفره کلاهبرداری از طریق نشان دادن رسید ساز جعلی خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۰ فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حمید هداوند” با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت متهمان که یک زن و مرد بودند از طریق سایت دیوار سوژه‌های خود را انتخاب و با مراجعه به محل حضور آنها با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، با نشان دادن رسیدهای جعلی واریز وجه، کالاهای مالباختگان را دریافت و متواری می‌شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک زن و مرد در این زمینه شدند و با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آنها را در عملیات جداگانه دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۰ فقره کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز جعلی اعتراف کردند.
سردار هداوند با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، یادآوری کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در خرید و فروش از طریق سایت‌های خرید فروش لوازم دست دوم قبل از اطمینان از نشستن وجه به حساب، از تحویل کالا به افراد ناشناس خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا