اجتماعی

شهروندان مراقب بست ها و اتصالات دودکش ها باشند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز:

شهروندان مراقب بست ها و اتصالات دودکش ها باشند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: بیشتر مسمومیت‌ها به‌خاطر عملکرد ناقص دودکش‌ها است که شهروندان باید مراقب بست ها و اتصالات آن باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت با تأکید بر فرارسیدن روزهای سرد سال و راه اندازی بخاری ها و وسایل گرمایشی بیان کرد: با شروع فصل پاییز و زمستان شهروندان اقدام به راه اندازی بخاری های گازی می کنند که اگر به طور صحیح استفاده نکنند پیامدهای خطرناکی برای شهروندان دارد.

وی ادامه داد: گاز طبیعی گازی است بی بو و بی‌رنگ که با تزریق ماده بودارکننده در ایستگاه‌های گاز باعث می‌شود تا ما متوجه نشت گاز و خطر آن شویم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: اگر این سوخت به روش ایمن مصرف نشود مخاطراتی دارد و بیشتر مسمومیت‌ها به‌خاطر عملکرد ناقص دودکش‌ها است که شهروندان باید مراقب بست ها و دودکش ها باشند.

غفاریان مطرح کرد: نشت گاز منوکسید کربن با علائمی مانند سستی و خواب‌آلودگی شروع می‌شود که باید سریع از محل خارج شد، و حتماً باید قبل از نصب بخاری کنترل شود که مسیر دودکش باز باشد.

وی دمای مطلوب منزل را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه بیان کرد و افزود: استان البرز بیش از 980 هزار مشترک دارد که اگر آنان دمای منزل را یک درجه کاهش دهند، باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف گاز استان می‌شود و می‌توان گاز دیگر بخش‌های مصرف‌کننده استان را تأمین نمود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا