اجتماعی

توسعه کشور با شکوفایی روستاها محقق می شود

با حضور مدیر عامل شرکت گتاز استان البرز صورت گرفت؛

توسعه کشور با شکوفایی روستاها محقق می شود

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: امیدوارم پروژه گازرسانی در استان البرز نوید بخش شکوفایی روستاها به عنوان محور توسعه کشور در این استان باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، مدیر عامل شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت که به منظور روشن کردن مشعل گاز در جمع مردم روستای اویزر حضور پیدا کرده بود، بیان کرد: فرموده رهبری مبنی بر جهاد تبیین باید با وسواس و دقت نظری پیگیری و دنبال شود.

وی ادامه داد: بیش از 4 دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد و دولت های متعدد با رویکردهای مختلف در این نظام بر سرکار آمده اند و همه آنان در یک راستا به مانند دونده دوی امدادی در حرکت بودند و افتخار گازرسانی به مردم ولایی روستاهای آسارا نصیب دولت مردمی سیزدهم شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور وقتی مدل های توسعه را بررسی می کنیم در کشورهای بلوک شرق عدالت کمونیستی و در کشورهای کاپیتالیستی رفاه اجتماعی بدون در نظر گرفتن سایر ارزش های انسانی جاری و ساری بود و این نظام اسلامی بود که راه سومی را جلوی جامعه بشری قرار داد.

غفاریان خاطر نشان کرد: شعار نه شرقی نه غربی در همین راستا توسط حضرت امام (ره) به عنوان دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی انتخاب شد و از همان روزهای نخست واژه جهادی به عنوان کلید واژه برای خدمت به مردم محروم ایران اسلامی پرکاربرد شد.

وی ادامه داد: اکنون که بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در دولت مردمی سیزدهم شاهد احیای ادبیات انقلابی اوایل انقلاب هستیم به طوری که در شرکت گاز استان البرز از بدو ورود بنده به عنوان مدیر عامل تلاش کردیم تا با انتخاب شعار«سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» بر روحیه جهادی تاکید داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: در راستای شعار انتخاب شده توانستیم در مدت 18 ماه به بیش از 45 درصد از روستاهای استان البرز که در مناطق کوهستانی طالقان و آسارا بود در دولت سیزدهم گازرسانی انجام دهیم و امروز مشعل گاز در روستای اویزر روشن شد که امیدوارم این اقدام نوید بخش شکوفایی روستاها به عنوان محور توسعه کشور باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا