اقتصادیصنعتی

هیچ بانکی حق ندارد واحدی را تملک و تعطیل کند

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

هیچ بانکی حق ندارد واحدی را تملک و تعطیل کند

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: پرونده های کمتری از البرز به ستاد تسهیل کشور می رسد و این امر حاکی از اهتمام و هم افزایی این استان برای رفع موانع است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدباقر آقاعلیخانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه درصدد هستیم با تسهیل امور و رفع موانع راه تولید و صنعت، واحدهای تولیدی را حمایت و شکوفا کنیم، افزود: حل عمده مشکلات و مسائل طی تعامل مدیران در استان ها صورت می گیرد.
وی ادامه داد: البرز، استانی ویژه و دارای واحدهای تولیدی و صنعتی با قدمت بالا است بنابراین این ضرورت حس می شود که در جهت استقرار فناوری و تکنولوژی نوین روز در واحدها اقدام شود.
آقا علیخانی گفت: ناترازی بانک های البرز با توجه به نزدیک بودن به تهران زیاد است باید واحدها را ترغیب کنید که منابع مالی خود را به بانک های استان تزریق کنند.
وی افزود: زمانی که بانک ها بدنبال جذب نقدینگی های مولد و غیرمولد مردم هستند، تولید و صنعت دچار رکود می شود.
این مسئول گفت: پرونده های کمتری از البرز به ستاد تسهیل کشور می رسد و این امر حاکی از اهتمام این استان و هم افزایی برای رفع موانع است.
وی افزود: استان البرز ضرورتی برای توسعه و استقرار واحدهای جدید ندارد بلکه باید واحدهای راکد و نیمه فعال را احیا و حمایت شود.
آقا علیخانی گفت: شکوفایی ظرفیت های موجود می تواند تولید استان را افزایش دهد.
وی افزود: بانک ها باید در راستای حمایت از تولید و صنعت نهایت همراهی را داشته باشند و هیچ بانک حق ندارد واحدی را تملک و تعطیل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا