اجتماعی

نخستین اردوی راهیان پیشرفت در انبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد

نخستین اردوی راهیان پیشرفت در انبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد

با هدف آشنایی و ارتقای سطح آگاهی فرزندان کارکنان پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، اولین “اردوی راهیان پیشرفت” درانبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز،فهمیه قلندرزاده رئیس روابط عمومی منطقه البرز با اشاره به برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت در انبار نفت شهید دولتی کرج گفت: فرزندان کارکنان منطقه البرز از تاسیسات و واحدهای مختلف عملیاتی بازدید کردند.
قلندرزاده افزود: دراین اردوی یکروزه که با حضور20 نفر و با همکاری واحدهای عملیات، حراست، مهندسی،اچ اس ای و امور اداری انجام شد، هندی معاون فنی و عملیاتی بهمراه روسای تعدادی از واحدهای منطقه البرز در بدو فرزندان کارکنان به انبار نفت شهیددولتی از آنان استقبال کردند .
رئیس روابط عمومی منطقه البرز عنوان کرد: این گروه دانش آموزی و دانشجویی بعد از ورود به انبار نفت در جلسه آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست حضور پیدا کرده و در ادامه با همراهی رئیس بازرسی فنی، رئیس روابط عمومی و کارشناس اچ اس ای از تاسیسات انبار نفت شهید دولتی بازدید بعمل آوردند.
در پایان این اردوی یکروزه و با حضور حجت السلام و المسلمین قدس، هندی معاون فنی و عملیاتی و بهجتی رئیس واحد امور مهندسی و محسن سیادهی زاده بازرس فنی و مشاور مدیر، نماز جماعت در مسجد انبار نفت نفت شهید دولتی کرج برگزار و هدایای فرهنگی به رسم یادبود به فرزندان کارکنان اهداء شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا