سلامت

تعامل بیمه سلامت وتامین اجتماعی در حوزه درمان اهداف مشترک را تامین می کند

تعامل بیمه سلامت وتامین اجتماعی در حوزه درمان اهداف مشترک را تامین می کند

همزمان با روز تامین اجتماعی ، دکتر داود زارع مدیر کل بیمه سلامت استان البرز به همراه مسئولین روابط عمومی و …با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان البرز ، در این دیدار مدیر کل بیمه سلامت استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی ، موفقیت و سربلندی را برای تمامی کارکنان مجموعه مدیریت درمان استان البرز آرزو کردند و مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز از حضور و تعامل مناسب و همکاری های اداره کل بیمه سلامت استان تشکر و قدردانی کردند .

در ادامه این دیدار مدیرکل بیمه سلامت و مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بر ضرورت هم افزایی در جهت تحقق اهداف مشترک تاکید نمودند .

همچنین در این دیدار بر بهره گیری از تجربیات کارشناسان دو حوزه ، لزوم فعال شدن حوزه نظارت دو اداره کل در شیفت های عصر و شب مراکز طرف قرارداد ، انعقاد قرارداد پذیرش بیماران سرپایی و بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز و پیگیری لازم به منظور رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به ارسال نسخ الکترونیکی افراد تحت پوشش بیمه سلامت در مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی به داروخانه ها، تاکید و در دستور پیگیری و اقدام قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا