اجتماعیسیاسی

تجلیل امام جمعه مرکزشهرستان از محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ به پاس خدمت صادقانه

  • تجلیل امام جمعه مرکزشهرستان از محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ به پاس خدمت صادقانه

 

حجت الاسلام مختاری امام جمعه مرکزشهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرهشتگرد از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ قدردانی کرد.
وی در خطبه نماز جمعه این هفته بااشاره به خدمات دولت آیت الله رئیسی در شهرستان ساوجبلاغ، از تلاش‌ها و پیگیری های دکتر البرزی در ارتباط با گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان که منجر به صرفه جویی ماهانه ۲ میلیون لیتر نفت گاز(گازوئیل) و جلوگیری از پرداخت ماهانه ۱۵ میلیارد تومان یارانه دولتی شد، تقدیر کرد.
امام جمعه مرکز شهرستان در بین صلاتین جمعه این هفته شهر هشتگرد با اهدای یک جلد قرآن نفیس که توسط یکی از پدران گرانقدر شهدای شهرستان به دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تقدیم شد، از زحمات شبانه روزی و خدمات یکساله ایشان در شهرستان تجلیل و قدردانی نمود.
لازم بذکر است، با صرفه جوئی ماهانه ۲ میلیون لیتر نفت گاز(گازوئیل)، علاوه برجلوگیری از پرداخت ماهانه ۱۵ میلیارد تومان یارانه دولتی و جلوگیری از آثار مخرب زیست محیطی، با ذخیره سازی این مقدار گازوئیل صرفه جویی شده و صادرات آن، ماهانه قریب به ۶۰ میلیارد تومان به درآمدهای ارزی دولت جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود که این درآمد پایدار و دائمی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا