مدیریت شهری

از 30پارک محله ای برنامه ریزی شده 80 درصد مورد بهره برداری قرارگرفته است

از ابتدای شورای ششم تا کنون؛

از 30پارک محله ای برنامه ریزی شده 80 درصد مورد بهره برداری قرارگرفته است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج از ساخت ۳۰ پارک محله ای در دوره ششم شورای شهر کرج در مناطق دهگانه کرج ساخته می شود.

سید مرتضی اعتصامی، در نشست خبری با خبرنگاران که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، در رابطه با مصوبه شورا در خصوص احداث پارک های موضوعی در کرج گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم، کلنگ احداث ۳۰ پارک محله ای در مناطقی از کرج بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: یک پارک هم در دوره قبلی مدیریت شهری احداث و به بهره برداری رسید و بخض عمده ای از فاز یک پروژه پارکرود نیز انجام شده و توسعه جدید پارک محیط بان نیز در دست بررسی است، پارک مادر و کودک با بودجه پنج میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۶ هکتار در منطقه ۶ در فاز یک طراحی است و امسال احداث می شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اختصاص بودجه ۲۰ میلیاردی به احداث پارک های موضوعی کرج، در خصوص مکان یابی و احداث پارک مادر و کودک بیان کرد: مکانی برای احداث در نظر گرفته شده اما مناسب نبود و مقرر شد با همفکری های لازم، این پارک در محل دیگری از شهر کرج، جانمایی شود.

‎وی بیان کرد: در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ۲ برنامه مهم شامل آسیب شناسی پلیس ساختمان و راه های پیشگیری و کنترل مناسب ساخت وسازها را دنبال می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا