اجتماعی

هفته تکریم کارگران با گلباران مزار شهدای چهارصد دستگاه آغاز شد

هفته تکریم کارگران با گلباران مزار شهدای چهارصد دستگاه آغاز شد

صبح امروز، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی معاونین و روسای ادارات شهرستان ها با حضور در مزار شهدای گلگون کفن چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ماه عبدالله دارایی ؛مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور جمعی از روسای ادارات و معاونین اداره کل در گلزار شهدای چهارصد دستگاه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی مزار شهدا قبور مطهر شهدا دستور اجرای برنامه های هفته کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزشهای الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در استان البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در سراسر استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید تشکل‌های کارگری کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در این آیین افزود : امسال برنامه های متنوعی جهت بزرگداشت هفته کار و کارگر در استان از سوی این اداره کل و در معیت تشکلات کارگری و مسئولین بخش کارگری در استان جهت تکریم مقام کارگربرگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم مسئولین بسیج کارگری ، مسئول بسیج اقشار سپاه استان، مسئولین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، خانواده های معظم شهدای کارگری و معاونین وروسا و کارکنان اداره کل تعاون کار ورفاه البرز نیز حضور داشته و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا