مدیریت شهری

دستاوردهای عینی دفاتر تسهیلگری ارائه شود

دستاوردهای عینی دفاتر تسهیلگری ارائه شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: فلسفه تشکیل دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در محلات شناسایی و استفاده از منابع و توانایی‌های درونی محله به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در گسترش زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی محلی با اولویت احیای بافت فرسوده است و اگر خروجی فعالیت های این دفاتر مشخص نباشد، بهتر است تعطیل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1402 سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری اظهارداشت: گزارشات خوبی در مورد دفاتر تسهیلگری ندارم؛ اگر خروجی فعالیت آن ها مشخص نباشد، بهتر است تعطیل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نقش این دفاتر، تسهیلگری بافت فرسوده است نه اقدامات فرهنگی زیرا متولی این امور، جای دیگری است.

حاجی قاسمی در خصوص ردیف دیگری از بودجه سازمان خاطر نشان کرد: همه به کمک های بدون هدف و ضابطه شهرداری به سایر نهادها اعتراض داریم زیرا این امر موجب می شود نتوانیم به کار اصلی خود برسیم و بودجه ای که باید در شهر هزینه شود صرف امور دیگری شود، آن هم در شرایطی که این شهر واقعا نیازمند زیرساخت است.

وی اذعان کرد: به عقیده اینجانب با آسفالت کردن مدارس آن هم با سازوکار غیرشفاف اتفاق خاصی نمی افتد و معابر ما اولویت بیشتری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ردیف پیش بینی شده برای احداث کارخانه تولید بتن بیان کرد: این ردیف هم خوب است و هم بد؛ اگر با یک طرح توجیهی فنی و با پشتوانه قوی باشد، بسیار خوب است اما اگر صرفا یک ایده خام پشت آن است، خیر. در این راستا لازم است یک طرح توجیهی کامل به منظور بررسی همه جانبه، به کمیسیون عمران و حمل و نقل ارائه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا