مدیریت شهری

مدیران سفارشی به فکر خدمت باشند تا إشغال میزخدمت

علیرضا رحیمی خطاب به شهردار محترم کرج:

مدیران سفارشی به فکر خدمت باشند تا إشغال میزخدمت

علیرضا رحیمی ضمن تذکر از عملکرد برخی مدیران مناطق به شهردار کرج گفت:صندلی مدیریت جای نوکری و خدمت به شهروندان است و جای قیافه گرفتن نیست.

به گزارش خبرنگار روزنامه ایران در البرز،  علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان ونمازگزاران مسجد حضرت حجت بن الحسن (عج)واقع در عظیمیه که با حضور آقایان اسدیان ، ایزدیار و اعتصامی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین آقای کیانی شهردار محترم کرج به همراه معاونین عمران و شهرسازی و روسای آبفا و برق شهرستان برگزار شد در خصوص اهمیت حضور در میان مردم به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله):به میان مردم بروید با مردم بی‌واسطه مرتبط شوید، از مردم بشنوید؛این از کارهای بسیار مهم است اشاره نمود و بیان داشت:مدیریت شهری بدون همراهی مردم نمی‌تواند به نتایج پایدار و مؤثر دست پیدا کند؛ در این راستا، نقش معتمدین و مؤثرین محلی برای بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی محلات پر رنگ است که دوره ششم پارلمان شهری تمام تمرکز خود را معطوف به پیگیری مطالبات شهروندان عزیز نموده است.
علیرضا رحیمی به حضور خود در یکصد و هفتمین دیدار مردمی با شعار «مسجد محور خدمت» اشاره و اظهار داشت: متاسفانه هر وقت در بین شهروندان دو الی سه منطقه شهری حضور یافته ایم متاسفانه با عدم رضایت شهروندان،ساکنین،سازمان و نهادهای های اجتماعی و مردمی از عملکرد این مناطق،روبرو هستیم.

رحیمی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران مناطق شهری خطاب به شهردار محترم کرج یادآور شد:هر گونه سمت و منصب به شما و مطابقا شما به مدیران شهری صورت گرفته فقط فقط در جهت نوکری و خدمت به شهروندان است اگر کسی میزی را إشغال می کند باید برای مردم خدمت کند نه برای قیافه گرفتن باشد. نگاه از بالا به پایین در اداره شهر غلط و بسیار ناپسند است.
عضو شورا اسلامی شهر کرج در پایان اظهار امیدواری کرد که شهردار محترم هر چه سریعتر این موضوع را رسیدگی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا