اقتصادی

تجلیل از رضا رضایی پدر صنعت قطعه‌سازی خودرو ایران و از فخرآوران اقتصادی البرز

از سوی رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز انجام شد:

تجلیل از رضا رضایی پدر صنعت قطعه‌سازی خودرو ایران و از فخرآوران اقتصادی البرز

طی دیدار و مراسمی با حضور رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و در راستای بزرگداشت فخرآوران اقتصادی استان البرز از رضا رضایی، پدر صنعت قطعه‌سازی خودرو در ایران، کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی به پاس یک عمر تلاش صادقانه و مؤثر در حوزه تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این عرصه تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در جریان این دیدار که در محل فعالیت گروه صنعتی آذین خودرو انجام شد با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان، کارآفرینان و فخرآوران عرصه اقتصادی در استان بخشی از برنامه‌های ویژه هیات نمایندگان دوره چهارم این پارلمان بخش خصوصی است، افزود: تجلیل از نام‌آورانی که در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی ایفا کرده‌اند، انگیزه‌ای برای نسل‌های جدید کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه احترام به پیشکسوتان اقتصادی و ارج نهادن به خدمات آنها می‌تواند به تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم در حوزه تولید و صنعت کشور منجر شود، افزود: چنین اقداماتی به معرفی الگوهای موفق در عرصه کارآفرینی و اقتصاد کشور کمک می‌کند.

وی با این توضیح که پیشکسوتان اقتصادی مشعل تولید و صنعت را روشن کرده و آن را به نسل جوان و آینده‌ساز کشور منتقل کرده‌اند، گفت: در این مسیر، حضور، راهنمایی و مشورت این فخرآوران حوزه اقتصادی، راهکارهای پیشرفت و همچنین برون‌رفت از موانع را به جوان‌ترها نشان می‌دهد.

در ادامه این دیدار رضا رضایی، کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی و مدیرعامل گروه صنعتی آذین‌خودرو، با بیان اینکه این شرکت دومین قطعه‌ساز خودرو در کشور است، افزود: در این مجموعه صنعتی، علی‌رغم شرایط تحریمی و مشکلات بانکی و ارزی در زمینه مراودات بین‌المللی، در سه سال اخیر سرمایه‌گذاری ۵۶میلیون دلاری در حوزه نوآوری و تکنولوژی جدید در فعالیت‌های مرتبط با تولید قطعات خودرو داشته‌ایم که نتیجه آن ورود پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات خارجی در این زمینه است.

همکاری مؤثر بین اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن البرز برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط

رئیس خانه صنعت‌و‌معدن البرز و کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی بیان کرد: در تعامل با اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان حامی بخش خصوصی و پل ارتباطی فعالان این عرصه با دولت، برای پیشبرد اقدامات حمایتی از مجموعه‌های تولیدی به ویژه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر فعالان بخش خصوصی با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانند به اتاق بازرگانی در بهره‌برداری و اجرایی شدن ۷۰‌درصد اختیارات قانونی خود کمک کنند، این امر به بهبود شرایط قوانین و مقررات و اثربخشی آن در تغییر قوانین بیمه‌ای، گمرکی، بانکی و ارزی در فعالیت‌های اقتصادی منجر خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: در خانه صنعت‌و‌معدن البرز، همگام، هم‌فکر، همدل و هم‌یار با اتاق بازرگانی البرز و در چارچوب رسالت‌های قانونی واگذار شده به این مجموعه برای بهبود وضعیت کسب‌وکار فعالان اقتصادی بخش‌ خصوصی استان تلاش خواهیم کرد.

در بخش دیگری از این دیدار لوح یادبود اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به رضا رضایی، کارآفرین، پیشکسوت و فعال فرهیخته و نیک‌اندیش صنعت قطعه‌سازی خودرو کشور به پاس یک عمر تلاش صادقانه و مؤثر در حوزه تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه اهدا شد.

بخش پایانی دیدار مذکور نیز به اهدای لوح تقدیر و نشان فاتح اولین “آئین نکوداشت محمد صادق فاتح یزدی” خیر البرزی به این پیشکسوت محترم اقتصادی اختصاص یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا