مدیریت شهری

 در راستای اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی از همه ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد

مجتبی حاجی قاسمی؛

 در راستای اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی از همه ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای آخرین بار جهت اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی تذکر می دهم و پس از آن از سایر ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: پیرو نطق ها و تذکرات قبلی در موضوعات سرمایه انسانی خصوصا نطق جلسه گذشته متاسفانه اقدامات اولیه ای مانند تعریف صحیح شیفت ها، تخصیص شیفت ها، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان بر مبنای کارکرد واقعی، درج اطلاعات صحیح در پرونده های پرسنلی و به روز رسانی آنها و … انجام نشده است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: خطاهای موجود در سامانه های پرسنلی مجموعه مدیریت شهری به صورت موردی نیز نیست و به صورت پر تعداد و سیستمی دارای خطاست.

حاجی قاسمی یادآور شد: متاسفانه اداره کل سرمایه انسانی به عنوان مسئول این بخش در شهرداری کرج با چند اداره در ستاد، مناطق و سازمان ها و بیش از 200 نفر نیروی انسانی به جای حل مشکلات اقدام به فرافکنی و ارجاع کاهش حقوق و مزایای پرسنل و خطاهای صورت گرفته به سازمان فاوا و اعضای شورا می کند.

وی بیان کرد: برای آخرین بار جهت اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی تذکر می دهم و پس از آن از سایر ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا