انتظامی

کلاهبرداري 240 ميلياردي با جعل حواله هاي تراکتور

کلاهبرداري 240 ميلياردي با جعل حواله هاي تراکتور

فرمانده انتظامي استان، از انهدام باندي که با جعل اسناد ‏حواله هاي تراکتور در شهرستان نظرآباد اقدام به فروش مال غير به ارزش 240 ميليارد ‏ريال کرده بودند خبر داد.‏‎ ‎
سردار “حميد هداوند” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي اعلام شکايت فردي به پليس آگاهي شهرستان نظرآباد مبني بر اينکه يک نفر اقدام به تهيه اوراق جعلي و فروش حواله تراکتور نموده و به افراد غير فروخته است، رسيدگي به پرونده در دستور کار ماموران پليس اطلاعات اين شهرستان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران با بررسي اسناد حواله هاي تراکتور متوجه جعل اوراق و اسناد تجاري دفتر فروش نمايندگي و مخدوش بودن آنها شدند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: ماموران با محرز شدن اسناد جعلي وارد عمل شده و طي هماهنگي با مرجع قضائي، متهم را طي يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير کردند.
سردار هداوند با بيان اينکه در اين رابطه 3 نفر از همدستان متهم اصلي پرونده دستگير شدند اظهار داشت: متهم اصلي در تحقيقات ابتدايي به جرم خود مبني بر جعل و مخدوش نمودن حواله هاي تراکتور و فروش مال غير و کلاهبرداري 240 ميليارد ريالي معترف و پس از تکميل پرونده براي ادامه مراحل قضايي به مراجع ذيصلاح تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان با اشاره به شناسايي 14 مالباخته، در اين رابطه به شهروندان توصيه کرد: قبل از خريد کالا حتما با شخص اصيل وارد معامله شده و از انعقاد قرارداد با افرادي که بدون مدرک معتبر خود را مالک يا نماينده مالک معرفي مي نمايند، خودداري کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا