انتظامی

دستگيري باند سارقان 10 ميلياردي لوازم الکترونيک

دستگيري باند سارقان 10 ميلياردي لوازم الکترونيک

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري 4 سارق لوازم الکترونيکي با سرقت بيش از 10 ميليارد ريال تجهيزات الکترونيکي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “پيمان لطيفي” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از شرکت هاي توليدي لوازم الکترونيکي و کابل در منطقه ماهدشت کرج، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقين به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتري 26 قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران دايره تجسس کلانتري با بررسي ميداني از محل وقوع سرقت و انجام اقدامات فني و اطلاعاتي 4 متهم اين پرونده‌ را شناسايي و با ردزني محل ترددشان، آنها را در مخفيگاه شان دستگير کردند.
سرهنگ لطيفي اظهارداشت: متهمان که از سارقين سابقه دار بودند، در بازجويي هاي اوليه پليس لب به سرقت از شرکت هاي ساخت لوازم الکترونيکي در چندين نوبت کرده و کارشناسان ارزش اموال سرقتي که توسط اين باند به سرقت رفته را بيش از يک ميليارد تومان عنوان نمودند.
وي در پايان با بيان اينکه سارقان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از متصديان واحدهاي صنعتي خواست، با تجهيز مراکز صنعتي به دوربين مداربسته، در ارتقاء امنيت واحد صنعتي خود نقش ايفا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا