صنعتی

انجام بیش از 4600 مورد بازرسی صنفی، صنعتی و حوزه خدمات

انجام بیش از 4600 مورد بازرسی صنفی، صنعتی و حوزه خدمات

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوجبلاغ با تشریح گزارش اقدامات و عملکرد سال 1402 این اداره، از صدور و تمدید 107 فقره پروانه بهره برداری در ساوجبلاغ طی این مدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره صمت استان البرز؛ علی منصوری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 47 فقره جواز تاسيس صادر شده و همچنین 25 پروانه بهره برداری صادر و 81 فقره تمدید پروانه بهره‌برداری انجام شده است.

منصوری ادامه داد: امسال تا پایان بهمن ماه، 1993 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی با حضور نمایندگانی از فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت، اتاق اصناف، پلیس اماکن صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این مدت 4 هزار 621 مورد بازرسی انجام و برای 553 متخلف پرونده تشکیل شده است که ارزش ریالی آن ها بالغ بر 1051 میلیارد تومان می باشد.

رئیس اداره صمت شهرستان ساوجبلاغ افزود: از 4 هزار و 150 اشتغال متعهد شده در سامانه ثبت و رصد اشتغال تعداد 4 هزار 752 نفر ثبت شده که 602 نفر بیش از تعهد ابلاغ شده می باشد.

وی بیان کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بیشتر در بخش تولید مواد غذایی، نساجی، دارویی، لوازم خانگی و… فعالیت دارند.

منصوری گفت: یکی از رویکرد‌های دولت سیزدهم رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است و عزم و اراده بسیار قوی در میان مدیران شهرستان برای بازگشت واحد‌های تعطیل شده به مسیر تولید وجود دارد و در صورت پیگیری صاحبان واحد‌ها برای تولید، مدیریت شهرستان با توجه به تاکیدات دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و دکتر انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، با هماهنگی و هم افزایی که در شهرستان وجود دارد در کمترین زمان موانع تولید برطرف خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت صمت شهرستان ساوجبلاغ پیگیری رفع موانع و مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل است و اگر مشکلات واحد ها‌ی تولیدی و صنعتی شهرستان قابل حل در شهرستان باشد با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول مشکلات را رفع خواهیم کرد و اگر نیاز به پیگیری در سطح استان باشد موضوع ارجاع و پیگیری خواهیم کرد و اگر مشکلات واحد‌ها فراتر از اختیارات استان باشد مدیریت ارشد استان، حتما موضوع را درسطح ملی پیگیری می‌نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا