اجتماعیفرهنگی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) البرز: هدف بنیاد مهدویت تربیت نسل منتظر و فرهیخته است

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) البرز:هدف بنیاد مهدویت تربیت نسل منتظر و فرهیخته است

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) البرز، در جمع اصحاب رسانه به تشریح وتببین برنامه‌های دهه مهدویت این بنیاد پرداخت وگفت: موضوع مهدویت دارای ظرفیت والایی است و می‌تواند در جامعه بشری فضای همدلی را ایجاد کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا عسگری  با اشاره به این که فرهنگ مهدویت از نظر اجتماعی در جامعه امیدآفرینی می‌کند و آینده روشنی را برای مردم تبیین می‌کند، افزود:رویکرد این بنیاد این است که معارف مهدویت را با برگزاری دوره اموزشی وتربیت مربیان به کودکان ونوجوانان انتقال دهیم.

او با اشاره به برنامه‌های این بنیاد در نیمه شعبان در دو بخش گفت: بخش اول تولید محتوا و تهیه بروشور‌های کودک، نوجوان و عموم مردم در قالب مسابقه و تهیه ۱۰ کلیپ کوتاه با حضور کارشناس در فضای مجازی و پخش در سیمای البرز است.

وی گفت: برگزاری ۱۰، دوره تربیت مربی برای آموزش درمدارس و آشنایی دانش آموزان با مهدویت، برگزاری نشست وگفتمان‌های مهدوی واموزش کارکنان ادارات ونهاد‌ها ازفعالیت‌های این بنیاد است.

وی به دهه مهدویت از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند اشاره کرد وافزود: اعزام سخنران به مساجد، احیای شب نیمه شعبان درمسجد جامع رجایی شهر، احیای مصلی وبرگزاری جشن در مصلی کرج واعزام مربی برای دانش اموزان وقرائت دعای ندبه در روز نیمه شعبان وآیین مهدویت در دانشگاه آزاد وفرهنگیان پرده خوانی ومهدوی گری تحت عنوان قدرت اسلام، اعزام ۱۵ عموروحانی با همکاری رابطان ومربیان در مدارس ازدیگر برنامه‌های دهه مهدویت دراستان است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) البرز به پویش من قول می‌دهم که، برگزاری جشن‌های مختلف در استان به همراه برنامه‌های شاد و معرفتی در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: در این مراسم بروشور‌های مهدوی و بسته‌های فرهنگی بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا