اجتماعیاقتصادیسیاسیفردیس

استاندار البرز در افتتاح پروژه های عمرانی فردیس: با جدیت بدنبال جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته هستیم

استاندار البرز در افتتاح پروژه های  عمرانی فردیس:با جدیت بدنبال جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته هستیم

مجتبی عبداللهی  استاندار ونماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه با جدیت بدنبال جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته هستیم، تصریح کرد: استان البرز در مسیر پیشرفت و آبادانی با سرعت در حال حرکت است و اتحاد و انسجام بین مسئولان و همگرایی و پشتیبانی مردم از این روند، موجبات تسریع در تحقق اهداف را فراهم کرده است.

عبداللهی در نشست با فعالان اقتصادی استان در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه در استان همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: در این راستا چندین پروژه نیز در شهرستان فردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: افتتاح اولین بوستان بانوان شهر فردیس، فرهنگسرای محله پیک و واحد تولیدی يخچال های آزمایشگاهی، از جمله این طرح ها بود.

عبداللهی گفت: با جدیت درصدد رسیدگی به موضوعات و مشکلات نقاط مختلف استان هستیم و در این رابطه توجه ویژه ای به شهرستان فردیس داریم چراکه بلحاظ زیرساخت ها و سرانه ها، فاصله زیادی با میانگین کشوری دارد.

وی افزود: استان البرز از نظر تعداد و اهمیت پروژه های دهه مبارک فجر در زمره استان های برتر کشور قرار دارد.

استاندار البرز گفت: استان البرز در مسیر پیشرفت و آبادانی با سرعت در حال حرکت است و اتحاد و انسجام بین مسئولان و همگرایی و پشتیبانی مردم از این روند، موجبات تسریع در تحقق اهداف را فراهم کرده است.

لازم به یادآوری است اولین پارک بانوان شهر فردیس با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان و مردم شریف این شهرستان افتتاح شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا