صنعتی

پیام مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پیامی، هفته بسیج را به بسیجیان غیور و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در پیام دکتر محمد انصاری به مناسبت هفته بسیج آمده است:

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار بسیج مستضعفین و قدردانی از قشری است که حافظان اسلام و کشور هستند. بسیجیان مخلص و ایثارگر که بیعت و پیوند مستحکم با مقام معظم رهبری دارند، همواره در رخدادهای گوناگون کشور، خوش درخشیده اند و اخلاص این نهاد خدمتگزار؛ موجب شده تا بدون چشمداشت و در گمنامی؛ جهاد در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی را رقم زنند.

همانگونه که مقام معظم رهبری(دامت برکاته) فرموده اند “بسیجی بدون داشتن حتی انتظار تشکّر، وارد میدان جهاد و خدمت می‌شود و خطرات آن را به جان می‌خرد.”

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز با تاسی از چنین روحیه و مرامی، در جهادی دیگر؛ همواره با روحیه ای بسیجی وار؛ تحقق برنامه ها در بخش تولید و تجارت را اولویت قرار داده که هدف آن توسعه استان، رشد تولید، افزایش اشتغال و ارزآوری برای کشور عزیزمان ایران سرافراز است. این اداره کل در عرصه “مهار تورم و رشد تولید”؛ بهره مندی از ظرفیت های استان برای رشد اقتصاد ملی را به عنوان یک تکلیف دنبال می کند و امید است کلیدواژه “بسیج” که دلالت بر انسجام و یکپارچگی دارد؛ سربلندی و موفقیت را در مسیر توسعه به همراه داشته باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی؛ هفته بسیج را به بسیجیان شجاع و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان گرامی به ویژه کارکنان بسیجی بخش صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ برای ملت ایران، سرافرازی و سربلندی آرزو دارم.

محمد انصاری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا