مدیریت شهری

شهرداری فردیس در تحقق بودجه توانمند است

شهرداری فردیس در تحقق بودجه توانمند است

بهنام فخری در آیین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس که روز یکشنبه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاحیه رسمی ساختمان ستاد مرکز شهرداری هستیم، این ساختمان اصلی‌ترین و مورد نیاز ترین زیرساخت شهر فردیس بود که به لطف خداوند و تلاش همکاران شهرداری محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی بلند‌مدت و میان مدیریت شهری برای تامین نیازهای شهر فردیس، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری از تامین نیازهای کوتاه مدت هم غافل نبوده است. در گام بعدی تکمیل زیرساخت‌های شهرداری از جمله ساختمان منطقه ۳ شهرداری فردیس را که در تقسیم بندی جدید شهرداری در نظر گرفته شده، پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: زمانی کوچکترین کارها برای مدیریت شهری یک آرزو بود و طرح موضوع قطار شهری در جلسه شورا تعجب‌آور بود و حالا جلسات آن در فرمانداری و استانداری برگزار می شود. روزی به تحقق بودجه‌هایمان امیدوار نبودیم و حالا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه متمم در حال آماده سازی است. این نشان از توانایی مجموعه شورا و شهرداری در تحقق بودجه است.

وی با بیان اینکه در فردیس کارهای بزرگی همچون احداث تقاطع غیرهم سطح، برنامه ریزی برای راه اندازی مترو و پروژه های حمل و نقلی انجام می‌شود، عنوان کرد: مدیریت شهری رویکرد توسعه محوری را در دستور کار قرار داده است.

فخری اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در حوزه ارتباطات و حمل و نقل همگانی و شریان های جانبی شهر فردیس پیشرفت بسیاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتزاع فردیس از کرج هم در مراحل نهایی هستیم؛ گفت: در حوزه انتزاع با کمک و همراهی دستگاه های مرتبط در مرحله تبادل لوایح بین شهرداری‌ها و شوراهای کرج و فردیس هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا