انتظامی

کشف بیش از ۸۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۶۲۷ نفر در مرحله دوم طرح “آرامش در شهر”

کشف بیش از ۸۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۶۲۷ نفر در مرحله دوم طرح “آرامش در شهر”

فرمانده انتظامی استان از اجرای قدرتمند مرحله دوم طرح آرامش در شهر در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح در مجموع ۶۲۷ نفر معتاد متجاهرو خرده فروش دستگیر و بیش از ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار “حمید هداوند” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: مبارزه پلیس با معضل مواد مخدر در حوزه های مختلف از نقاط مرزی تا قلب شهر ها به صورت توأمان در طول سال در حال انجام است.
وی اضافه کرد: برابر ابلاغیه پلیس مواد مخدر فراجا، طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح “آرامش در شهر” طی 48 ساعت اخیر به اجرا درآمد که منجر به دستگیری ۱۳۹ خرده فروش مواد مخدر شد.
فرمانده انتظامی استان البرز از جمع آوری ۴۸۸ معتاد متجاهر از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این افراد برای بازگشت به زندگی به مراکز بازپروری کمپ ماده ۱۶ منتقل شدند.
این مقام ارشد انتظامی کشف بیش از ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر توفیقات این طرح برشمرد و گفت: پلیس تمام سعی خود را برای پاکسازی چهره شهر از حضور معتادان متجاهر به کار گرفته که در این مسیر سایر دستگاه‌های متولی نیز بایستی با همکاری جدی با سازمان انتظامی زمینه را برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های این چنین فراهم کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا