مدیریت شهری

منابع دولتی اختصاص داده شده به مهستان کفاف نیازمندیهای این شهر نیست

منابع دولتی اختصاص داده شده به مهستان کفاف نیازمندیهای این شهر نیست

به گزارش کانال خبرساوجبلاغ،علی گلرخی شهردار مهستان در ششمین جلسه شورای اداری گفت: شهر مهستان با توجه به توسعه پذیر بودن از پتانسیل بالایی برخوردار است و بزرگترین شهرجدید ایران از منابع مالی دولتی کافی و وافی برخوردار نیست.

گلرخی در ادامه افزود: عدم همگون نبودن درآمد با هزینه در پاره ای از اوقات شهرداری را با مشکلات خدمات رسانی به شهروندان مواجه می‌کند.

شهردار مهستان بیان کرد: پروژه های بزرگ و ملی به صورت نیمه کاره در شهر مهستان رها شده است. از جمله پروژه ریحانه که برای تعیین و تکلیف نیاز به پیگیری های فرا دستی دارد.

علی گلرخی تصریح کرد: خط متروی مهستان به تهران می‌تواند مشکلات حمل و نقل عمومی غرب استان البرز از جمله شهر مهستان را حل کند، پروژه ای که با سرمایه عظیم و ملی ساخته شده است.

شهردار مهستان در ادامه با اشاره به مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: قانون اجازه نمیدهد که شهرداری ها برای زمین های قولنامه ای پروانه ساخت صادر کند و همین امر باعث شده که مردم به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت کنند. و این باعث از دست دادن بخش عمده ای از درآمدهای شهرداری شود.

علی گلرخی گفت: در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرمهستان ۴۳ هزار نفر اعلام شده‌است و امروز براساس آمار ادارات خدمات رسان ۱۸۰ هزارنفر در این شهر ساکن هستند ولی متاسفانه همچنان از منابع دولتی با توجه به جمعیت ساکن در این شهر بی بهره است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا