مدیریت شهری

جلسه ی ساماندهی وانت بارها و دستفروشان سطح شهر مهستان برگزار شد

جلسه ی ساماندهی وانت بارها و دستفروشان سطح شهر مهستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان دکتر گلرخی شهردار از برگزاری جلسه ای برای بررسی و ساماندهی موضوع وانت بارها و دستفروشان سطح شهر خبر داد.
شهردار مهستان در این باره گفت: بر اساس وظایف ذاتی شهرداری و لزوم رفع موانع و روان‌سازی رفت و آمد سواره و پیاده، جلسه ای را با حضور نماینده محترم فرمانداری شهرستان ، رییس و جانشین کلانتری های شهر، معاونین و مسیولین مربوطه ی شهرداری برای بررسی موضوع سد معبر وانت بارها و دستفروشان سطح شهر تشکیل دادیم.
گلرخی افزود در این جلسه موضوع رفع سد معبر و احقاق حقوق عامه به عنوان اصلی ترین مطالبه ی ما مورد بحث قرار گرفت و مصوبات خوبی بر اساس قوانین مربوطه تنظیم شد و به زودی با تشکیل تیم اجرایی، ساماندهی این موضوع در شهر و به ویژه میدان ورودی آغاز خواهد شد.

شهردار مهستان همچنین به ضرورت ایجاد نظم در حوزه ی بازارهای هفتگی و الزام کسبه و صنوف آن به رعایت پاکیزگی محل کسب و پرهیز از ایجاد آلودگی های مختلف و گره های ترافیکی تاکید کرد و افزود: شرایط ویژه ی شهر مهستان بر هیچکس پوشیده نیست و مدیریت متفاوتی را نیز می طلبد و ما با تمام توان برای انجام وظایف خود و فراهم کردن شرایط بهینه در شهر تلاش میکنیم.

گلرخی در پایان از همراهی و دلسوزی رسانه ها و شهروندان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته قدم به قدم به نقطه ی مطلوب نزدیک شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا