مدیریت شهری

اقدامات سازمان مدیریت پسماند در حوزه تعمیر ماشین آلات قابل توجه است

اقدامات سازمان مدیریت پسماند در حوزه تعمیر ماشین آلات قابل توجه است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ریلی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند در حوزه تعمیر ماشین آلات، گفت: بخش عمده ای از ماشین آلات سازمان به چرخه فعالیت برگشته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ریلی شورای اسلامی شهر کرج، امروز در حاشیه جلسه هیات رئیسه سازمان مدیریت پسماند شهرداری و ضمن بازدید از محل نگهداری ماشین آلات این سازمان، اظهار کرد: روند احیا و بازسازی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با هدف ارائه خدمات به مردم ویژه فصل پائیز و زمستان به صورت جدی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طی جلسه هیات مدیره نیز تعمیر ماشین آلات ازجمله مهمترین نکاتی است که مطرح شد، اضافه کرد: مقرر شد در این راستا لایحه‌ای از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آماده و به شورا جهت بررسی ارسال شود.

عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه شورا در راستای حمایت از ارائه خدمات به شهروندان فهیم کرج از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، یادآور شد: در صورت نیاز حمایت از تعمیرات ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند از سوی شورا انجام می‌شود.

مهاجری در بخش دیگری به انجام فعالیت ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند در شرایط بحرانی اشاره کرد و افزود: برای مثال حضور در سیل جاده چالوس، سیل طالقان، فرونشست زمین در حصار و… از جمله اقداماتی است که توسط این مجموعه صورت گرفته و قابل قدردانی است.

این عضو شورای شهر در بخش دیگری با بیان اینکه به همت مدیرعامل سازمان طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تعمیر ماشین آلات انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از این ظرفیت احیا شده و به چرخه کار برگشتند.

مهاجری تصریح کرد: مسئله کمبود نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی است که در جلسه فوق مطرح شد و مقرر گردید این مسئله نیز با ارائه یک لایحه به شورای شهر بررسی شود واقدامات لازم برای تأمین نیروی مدنظر سازمان مدیریت پسماند نیز در دستورکار قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا