سلامت

بخش اطفال در بیمارستان امام حسین (ع) با حضور رئیس دانشگاه افتتاح شد

بخش اطفال در بیمارستان امام حسین (ع) با حضور رئیس دانشگاه افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی ، صبح روز شنبه ، 22 مهر ماه ، بخش اطفال بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر با حضور رئیس دانشگاه ، معاون توسعه ، مدیریت و منابع ، معاون آموزشی و جمعی از مسئولان و مدیران بیمارستان افتتاح شد .

دکتر شهرام صیادی ، رئیس دانشگاه در آیین افتتاح این بخش گفت: بیمارستان امام حسین (ع) که به عنوان یک مرکز آموزشی و درمانی در استان فعالیت می کند نیاز است مجهز تر شود تا بتواند خدمات شایسته تری به شهروندان ساکن پایین بزرگراه تهران -کرج ارائه کند تا بیماران  در صورت  دریافت خدمات خیلی تخصصی تر به کرج منتقل شوند.

وی ادامه داد: بخش اطفال این مرکز با 10 تخت در رشته های گوارش ، عفونی  ، داخلی و تنفسی راه اندازی شده است و سه پزشک متخصص اطفال در کلینیک و این بخش فعالیت خواهند داشت.

دکتر صیادی در حاشیه آیین افتتاح بخش اطفال از کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد و تصریح کرد: این کلینیک توسط خیر محترم پورکاشانی ساخته و توسط دانشگاه تجهیز شده است و به زودی به طور رسمی افتتاح می شود.

وی ادامه داد :  این کلینیک  در سه طبقه و در متراژ 3500 متر در قالب سه بلوک  ساخته و تجهیز شده  است و  با ۴۵ اتاق پزشک، آزمایشگاه و تصویر برداری و …  به زودی آماده خدمت رسانی به مردم شریف محمد شهر می باشد.

دکتر صیادی در پایان  ضمن تقدیر از روحیه خیرخواهانه خیر محترم و پیگیری  رئیس و  مدیران بیمارستان ، راه اندازی این کلینیک ویژه  را  در نحوه ارایه خدمات درمانی به مردم این منطقه موثر دانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا