انتظامی

امام جمعه کرج هفته فراجا را تبریک گفت

امام جمعه کرج هفته فراجا را تبریک گفت

خطیب جمعه کرج در در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته فراجا به سبزپوشان نیروی انتظامی کشور افزود: یاد شهدای گرانقدر نیروی انتظامی که در عرصه های مختلف هرروز در راه انجام وظیفه به شهادت می رسند و هنوز باب شهادت برای آنها بسته نشده را گرامی می داریم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس آیت الله “محمد مهدی حسینی همدانی” در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته فراجا گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، “امروز بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها است” که اهمت و ارزش این کار را مشخص می کند.

امام جمعه کرج گفت: شعار امسال فراجا شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار است که حکومت اسلامی وظیفه دارد امنیت جامعه را تامین کند.
وی اظهار کرد: در این مسیر صیانت از حقوق مردم یک تکلیف است که بستر آن با ایجاد امنیت فراهم می شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت اقتدار نیروهای مسلح در کشور گفت: همانطور که بلند انسان توسط سیستم های خاص در برابر بیماری ها مصون می ماند، امنیت فیزیکی و نظامی نیز جامعه را از خطر دشمنان حفظ می کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره با تقسیم بندی امنیت فیزیکی کشور به داخلی و مرزها گفت: امروز فراجا مسوولیت برقراری امنیت داخلی و ارتش و سپاه امنیت مرزها را عهده دار هستند که وظیفه تامین امنیت داخل کشور خیلی اهمیت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا