انتظامی

هفته انتظامی، یادآور رشادت و جانفشانی نیروهای انتظامی است

هفته انتظامی، یادآور رشادت و جانفشانی نیروهای انتظامی است

فرمانده انتظامی استان البرز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج با ارائه آمار و عملکرد ۶ ماهه پلیس استان، گفت: هفته انتظامی یادآور رشادت، ایثار و جانفشانی نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت مردم است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حمید هداوند” صبح امروز در دیدار مسئولان انتظامی استان با آیت الله “محمد مهدی حسینی همدانی” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج، گفت: به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب و شهدای عرصه نظم و امنیت کشور در برهه های مختلف انقلاب درود می‌فرستیم و با آنها عهد می‌بندیم تا پای جان در راه تحقق آرمان‌های آنها قدم خواهیم برداشت.
وی در این دیدار با بیان اینکه هفته انتظامی یادآور رشادت، ایثار و جانفشانی‌های نیروهای انتظامی در جهت تامین امنیت کشور است، افزود: در این هفته پلیس با تلاش مضاعف و خدمات رسانی بیشتر به مردم، سعی در ارتقاء امنیت و رضایتمندی شهروندان دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به خدمات متنوعی که پلیس در طول سال در حوزه‌های مختلف شهروندان ارائه می‌کند، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور به صورت عام و خاص به اقشار مختلف مردم در حال خدمت رسانی است که در این مسیر با استفاده از سخت‌افزارهای هوشمند، سعی دارد تا این خدمات برای مردم تسهیل شود.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: به برکت تفکر انقلابی و نیروهای مومن در فراجا، امروز پلیس به سمت هوشمندسازی، پاسخگو بودن، خدمتگزاری مضاعف و در مجموع به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است.
سردار هداوند با بیان اینکه برابر نظرسنجی‌ها مردم از خدمات رسانی پلیس رضایت قابل قبولی دارند، تصریح کرد: امروز فرماندهی انتظامی کشور با حداقل امکانات و بدون ادعا از نقاط مرزی تا قلب کشور در حال خدمات رسانی و تامین امنیت مردم است.
وی با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه در حالت ایستایی قرار نگرفته و و دائماً در حال پیشرفت است، گفت: به واسطه عملکرد مثبت نیروهای انتظامی ، مردم نیز از فراجا انتظار دارند تا خدمات رسانی روز به روز بهبود یابد که این در حال تحقق است.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با بیان اینکه در سطح استان روزانه چندین هزار خدمات رسانی انتظامی به شهروندان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مثبتی که در یگان های انتظامی شکل گرفته، راه اندازی بخش های مشاوره است تا با انجام خدمات مشاوره ای، اختلافات در همان کلانتری ها حل شود.
سردار هداوند در بخش دیگری از سخنان خود به آمار عملکرد پلیس البرز در شش ماهه اول سال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی کشفیات سرقت ما در استان ۵۷ درصد افزایش یافته و حدود ۱۰ تن انواع مواد مخدر کشف کرده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای طرح آرامش در شهر با بازگشایی مدارس اضافه کرد: در این طرح حدود 4 هزار نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در اطراف مراکز آموزشی دستگیر شده‌اند تا دانش آموزان و دانشجویان با امنیت خاطر به محیط آموزشی رفت و آمد کنند.
سردار هداوند با بیان اینکه علی رغم افزایش مسافرت‌ها در حوزه استحفاظی استان البرز ۶ درصد فوتی‌های تصادفات کاهش یافته‌اند، گفت: پلیس برای افزایش بهره‌وری در ماموریت‌های خود نیازمند امکانات به روز و با کیفیت است.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از پلیس البرز، خاطرنشان کرد: به شما و مردم شریف استان این اطمینان را می‌دهیم که فرزندان این ملت در فرماندهی انتظامی استان البرز به صورت شبانه روزی برای حفظ و ارتقا امنیت شهروندان در حال تلاش هستند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا