آموزش

زنگ مهر با حضور استاندار البرز در مدارس البرز نواخته شد

زنگ مهر با حضور استاندار البرز در مدارس البرز نواخته شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر که روز شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۲ در هنرستان حضرت زهرا(س) با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از مسئولان و دانش آموزان استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان و خانواده ها و معلمان گفت و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مجموعه آموزش و پرورش استان آرزو کرد.
وی ادامه داد: تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود چراکه اقدامات و برنامه های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت.
عبداللهی گفت: با ابلاغ طرح های ویژه ای، نوسازی مدارس در دستور کار شهرداری ها قرار گرفت و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.
وی افزود: از سوی دیگر نهضت مدرسه سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش آموزان شدند.
استاندار البرز گفت: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت محترم سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.
وی افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.
عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.
وی افزود: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم و تربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش آموزان افزایش می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا