سلامت

البرز میزبان اجلاس مدیران منطقه 6 و مقامات ارشد سازمان بیمه سلامت می شود

مدیر کل بیمه سلامت استان البرز

البرز میزبان اجلاس مدیران منطقه 6 و مقامات ارشد سازمان بیمه سلامت می شود

مدیر کل بیمه سلامت استان البرزاعلام کرد: استان البرز میزبان دومین اجلاس مدیران کل منطقه 6 کشوری و مقامات ارشد سازمانی بیمه سلامت است و در صدد هستیم از این فرصت پیش آمده، بهترین نتایج را در جهت توسعه خدمات و تسهیل در دسترسی آحاد مردم و بیمه شدگان به خدمات سازمان بیمه سلامت در سطح استان را به دست آوریم.
دکتر داود زارع با اعلام خبر افزود: یکی از شاخص های توسعه در هر جامعه ای ، توسعه خدمات رفاهی و افزایش بهره مندی شهروندان از این خدمات است که هم اکنون استان البرز با بیش از 600 هزار بیمه شده در جهت افزایش سطح بهره مندی مردم از خدمات بیمه پایه است و در این راستا از تمامی شهروندان فهیم و معزز استان درخواست می گردد جهت دریافت ثبت نام تحت پوشش قرار گرفتن با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت همگانی ایرانیان و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اقدام نمایند.
وی ادامه داد : در سالجاری با اجرای طرح پوشش بیمه رایگان پنج دهک اول یارانه ای و در آینده توسعه آن تا دهک هفتم ، بالغ بر 388هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار گرفته اند.
ایشان همچنین گفت: با توجه به حضور مقامات ارشد سازمانی و مقامات عالی رتبه سیاسی و اجتماعی استان در این اجلاس ، امید آنست کاستی ها و ضعف های استان در حوزه بیمه مطرح و راهکارهای متناسب اتخاذ گردد که نتایج مثبته آن نصیب مردم عزیز استان شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا