صنعتی

توانمندی های قابل اعتنای صنعت استان البرز در عرصه داخلی و بین المللی

توانمندی های قابل اعتنای صنعت استان البرز در عرصه داخلی و بین المللی

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازديد از پاویون اختصاصی استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: ابتکار انجمن صنايع همگن پلاستیک استان البرز برای مشارکت واحدهای صنعتی این استان در قالب یک سالن اختصاصی کاملا بدیع و قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، محمد مهدی برادران افزود: با این اقدام نوآورانه که با حضور 41 شرکت از مجموع 350 واحد عضو انجمن پلاستیک استان البرز انجام شد، بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری به مقاصد حضور خود در محل نمایشگاه دست می یابند و فرصت های ایجاد شده برای برقرای تفاهمات تجاری مهیا تر از پیش می شود.

وی تصریح کرد: از دیگر نتايج ارزشمند ایجاد این سالن اختصاصی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، امکان آشنایی بیشتر و بهتر بازرگانان و تجار خارجی با ظرفیت ها و توانمندی های قابل اعتنای استان البرز و دیگر مناطق در عرصه‌های مختلف صنعتی و تولیدی است.

معاون وزیر صمت گفت: بابت این ابتکار عمل از دست اندرکاران و مرتبطین موضوع از جمله انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان پلاستیک استان البرز و همچنین از دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و مجموعه صنعت، معدن و تجارت نیز بابت حمایت های بی دریغ شان از صنایع استان تشکر می کنم.

برادران ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ها، تحقق برنامه رشد تولید در کشور می باشد که همواره از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: حتما در نیمه دوم سال شاخص های رشد تولید افزايشی تر خواهد بود و تلاش می شود نتایج این اقدام در روند تامین کالایی بازار و مايحتاج مردم ملموس تر باشد.‌

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا