سلامت

پرداخت هزینه های درمان بیماران به روز است

در همایش آموزشی تبادل الکترونیک اسناد بیمارستانی مطرح شد:

پرداخت هزینه های درمان بیماران به روز است

رئیس حوزه اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان البرز در همایش آموزشی تبادل الکترونیک اسناد بیمارستانی ضمن تأکید بر ثبت و ارائه کلیه خدمات درمانی در بستر الکترونیک اعلام کرد: تمامی هزینه های درمان بیمه شدگان محترم سلامت به روز پرداخت می شود و مؤسسات درمانی طرف قرارداد به خصوص بیمارستانها باید سعی کنند پرونده های بیمارستانی خود را در بستر مبادی الکترونیک ثبت و جهت رسیدگی و دریافت مطالبات خود به بیمه سلامت ارسال نمایند.
اسماعیل شیخلو در ادامه اظهار داشت: تحقق دولت و سازمان الکترونیک از شعارهای محوری سازمان بیمه سلامت بوده و تمام تلاش بیمه سلامت تحقق این شعاراست تا بتواند با بستر سازی مناسب خطاهای انسانی در فرآیند رسیدگی را کاهش و سرعت خدمات رسانی را به حداقل برساند.
این مقام مسئول افزود: در سال گذشته بالغ بر 600 میلیارد تومان در بخش های بستری و سرپایی هزینه درمان به بیمه شدگان محترم سازمان بیمه سلامت در استان البرز پرداخت شده است و برابری هزینه ها در بخش های بستری و سرپایی به طور چشمگیری مشهود می باشد.
شیخلو در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: بیمه سلامت در انعقاد قرارداد و توسعه دسترسی بیمه شدگان به مراکز درمانی پیشرو است و تمامی مؤسسات درمانی بدون هیچگونه محدودیتی می توانند با این سازمان قرارداد همکاری داشته باشند.
گفتنی است؛ بیش از هفتاد نفر از مسئولان و کارشناسان فناوری اطلاعات ، درآمد بیمارستانها ، ناظران دارو و ملزومات پزشکی مراکز درمانی دولتی دانشگاهی و غیردولتی دانشگاهی در این همایش یک روزه به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان البرز و در سالن همایش های فارابی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز حضور داشته و پیرامون سامانه های الکترونیک و ثبت پرونده های حوزه اسنادی به بحث و بررسی پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا