مدیریت شهری

ایستگاه قطار شهری “رجایی شهر” واقع در خیابان شهید بهشتی ، سه راه رجایی شهر به بهره برداری رسید

ایستگاه قطار شهری “رجایی شهر” واقع در خیابان شهید بهشتی ، سه راه رجایی شهر به بهره برداری رسید

حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در آیین بهره برداری از ایستگاه رجایی شهر:

احداث ایستگاه شهید سلطانی و اتصال ایستگاه چهارراه طالقانی به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است.
محمد اسدیان ، دبیر دوم و رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج:

در ششمین دوره شورا بر اساس برنامه زمانبندی شده تکمیل پروژه های مترو بویژه ایستگاه‌های دارای پیشرفت بیش از ۷۸ درصد در حال انجام است و همچنین پیشرفت ایستگاه شهید سلطانی منطبق با برنامه زمانی رصد می شود که پس از تکمیل ایستگاه و اتصال خط داخل شهری مترو به خط تهران _ کرج بخشی از اهداف حوزه حمل و نقل عمومی بویژه در حوزه قطارشهری محقق می شود.

مریم قهرمانی صارم ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

یکی از اصلی‌ترین نیازهای کلانشهر کرج و الویت شهروندان در حوزه مدیریت شهری، بخش حمل و نقل عمومی است که البته با استانداردها فاصله زیادی داریم و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل و بهره برداری از خطوط مترو در سنوات آتی، شاهد کاهش ترافیک در شهر و افزایش حس شهروندی در مردم باشیم.

حجه الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج:

ترافیک، یکی از معضلات اصلی کلانشهر کرج است که با تلاش همکارانمان در جهت تکمیل پروژه قطارشهری به عنوان یکی از تکنولوژیهای روز برای کاهش ترافیک، شاهد اتفاقات خوبی در شهر کرج خواهیم شد.

علی قاسم پور:
پیشرفت پروژه قطارشهری بر اساس سیاستگزاری شورای اسلامی شهر کرج است

علی قاسم پور عضو شورای اسلامی شهر کرج ؛ با تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و همچنین استاندار البرز به پیشرفت پروژه قطارشهری بر اساس سیاستگزاری شورای اسلامی شهر کرج اشاره و با تشکر از همکاران شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان قطارشهری کرج افزود: امیدواریم تا پایان ششمین دوره شورا قطار شهری کرج در ایستگاه شهید سلطانی به خط قطارشهری تهران_کرج متصل شود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج: عملیات عمرانی ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج آغاز گردیده است

دبیر شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه قطار شهری “رجایی شهر” که ظهر امروز پنجشنبه نهم شهریور ماه برگزار شد، گفت: عملیات عمرانی ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج آغاز گردیده است.

مجتبی حاجی قاسمی افزود: ایستگاه شهید سلطانی پیشرفت قابل قبولی دارد که البته کلیه عملیات عمرانی آن در این دوره شورا انجام شده است.

وی افزود: با عزم اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و همکاران سازمان قطار شهری امیدواریم که ایستگاه شهید سلطانی در آینده‌ای نزدیک به مدار بهره‌برداری برسد و این خط بصورت عملیاتی قابلیت مسافرگیری داشته باشد که شاهد تاثیر محسوس بر کاهش ترافیک درون شهری باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا