مدیریت شهری

روابط عمومی پیشانی عملکرد شهرداری است این جایگاه تخصصی اداره شود

روابط عمومی پیشانی عملکرد شهرداری است این جایگاه تخصصی اداره شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی عملکرد شهرداری است و باید این جایگاه تخصصی اداره شود، گفت: کار را به افراد کاردان بسپارید ،در حال حاضر فقط منافع عده ای افراد خاص و برخی محفل نشینان تامین می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل ارتباطات شهرداری کرج و لزوم افزایش کارآیی این اداره کل اظهارداشت : بیشتر اخبار روابط عمومی‌ اخبار مرتبط با مسئولان، مدیران و کارشناسان شهری است، اما اینکه تا چه اندازه حرف‌ها و مشکلات و انتقادهای شهروندان و اعضای شورای اسلامی را در میان این اخبار در نظر بگیریم، رسالت بسیار مهمی است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه به چه دلیل حوزه روابط عمومی که از حساسیت خاصی برخوردار است درست مدیریت نمی شود ،اذعان کرد: اداره کل ارتباطات شهرداری کرج باید خود را موظف بداند که مطابق با نیاز های حوزه کاری خود اقدام کند و اینکه با رسانه های شناسنامه دار همکاری نمی کند چیست؟

مریم قهرمانی صارم علت عدم انتشار اخبار انتقادی از سوی اعضای شورای شهر را خواستار شد و افزود: نقدهای سازنده به مراتب اثرگذارتر می باشد ؛چه کسی ضامن تولید اخبار غیرواقعی میباشد که در بین شهروندان بی اعتمادی بوجود می آورد .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از تذکرش بیان کرد:سئوال من از شهردار این است که از پیمانکار توزیع فیش های نوسازی در مناطق دهگانه با چه انگیزه ای استفاده می کنید ؟ آیا در هرمنطقه 2 تا 3 نیروی مازاد انشاالله وجود ندارد که از آنها استفاده کنید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا