سلامت

پوشش رایگان بیمه سلامت برای پنج دهک اول جامعه

دکتر زارع مدیرکل بیمه سلامت استان البرز:

پوشش رایگان بیمه سلامت برای پنج دهک اول جامعه

دکتر زارع مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران افرادی توانمند و پرتلاش و خوش ذوق هستند و دردوران کنونی وظایف سنگینی به عهده دارند. دکتر زارع بیان کرد: ۲۲ مرداد نیز سالروز تاسیس بیمه سلامت می باشد.

وی گفت: برای،سال جاری نیز دولت بحث بیمه رایگان ره برای آحاد مردم در نظر گرفته و بین ۲۹ تا ۴۰ میلیون جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

این مسوول بیان داشت: تقریبا ۳۰۰ هزار نفر در استان البرز،به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و افرادی،که نیاز دارند با همراهی و اطلاع رسانی رسانه ها برای تحت پوشش قرار گرفتن مورد اطلاع رسانی قرار گیرند.

زارع افزود : در استان البرز نیز  ۳۳۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.مدیرکل بیمه سلامت استان البرز اظهار کرد: اگر فردی بیمه نداشت تحت آزمون وسع قرار گرفته و بعد از آن اگر قبل از دهک شش قرار بگیرد به صورت رایگان می تواند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرد.

وی پرداخت اقساطی حق بیمه در سال جاری از،جمله مزایای این بیمه برای افراد مورد اشاره قرار داده و در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: زنان باردار نیز می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و باید در این زمینه در آزمون وسع شرکت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت  بیان کرد: اتباع بیگانه برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت باید مبلغ ۲میلیون تومان برای یکسال پرداخت نمایند و برای شهروندان ایرانی نیز مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این‌مسوول خبر داد: از ابتدای سال جاری بیش از،۷۰ موسسه با بیمه سلامت انعقاد قرار داشته اند. دکتر زارع در بخشی دیگر مطرح کرد: در زمینه بحث دارویاری ارز ترجیحی به خود سازمان بیمه گر داده می شود تا ان‌مبلغ روی دوش،بیمه قرار نگیرد.

مدیرکل بیمه سلامت بیان کرد: در بخش سراپای در کلیه موارد مبالغ پرداخت شده است‌.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری مبلغ ۱۴ میلیارد بیمه سلامت به صندوق بیماری های صعب العلاج پرداخت کرده است. این مسوول گفت: هررفدیرمیت اند برای استفاده از تایید نسخه به شماره ۳۴۴۸۷۳۲۳ یا از،طریق ۰۹۱۹۹۵۵۱۴ اسناد خود را اززطریق شبکه های داخلی ارسال کنند و یا  #۱۶۶۶ * ارسال کنند و تماس بگیرند. وی در آخر گفت: شهروندان می توانند از طریق سامانه شهروندی اعتبار بیمه خود را دریافت کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا