مدیریت شهری

عملکرد شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است

عملکرد شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است، تمام تلاشم را خواهم کرد تا بر اساس تکالیف و مصالح مدیریت شهری ، سال سوم را به فضل الهی آغاز کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ مسعود محمدی در ابتدای یکصدو بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا شورای شهر، شهردار، مشاوران ، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه‏‌ها با صداقت و امانتداری می‌توانند مردم را هدایت و اعتماد آنها را در پروژه‌های مدیریت شهری جلب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: براساس تکالیف و مصالح مدیریت شهری سال سوم را به فضل الهی و رخصت از اعضای محترم شورا و بزرگتران دلسوز شهر آغاز می کنم.

محمدی با بیان‌اینکه تجربه دو سال همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، ما را ناگزیر مجاب به عقلانیت و تعامل بیشتر می نماید، افزود: فارغ از مصادیق آرا اعضای شورای شهر در انتخابات هیات رییسه، هر ۱۳ نفر عضو محترم شورای شهر به یک اندازه در تکالیف مسئول و در امور موثر خواهند بود.

محمدی بیان کرد: آبروی شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است و اینجانب بعنوان منتخب اعضای شورای شهر به عنوان رئیس شورا برای تحقق این اولوبت مهم تلاش خواهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا