مدیریت شهری

مدیریت شهری نقشه راه رسانه ها را تدوین کند

مدیریت شهری نقشه راه رسانه ها را تدوین کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ابتدا باید نقشه راهی برای نحوه تعاملات مدیریت شهری با رسانه ها تعیین و سپس از ابزارهای تخصیص بودجه و واگذاری آگهی و رپرتاژ استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص آئین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه ها اظهارداشت : این آئین نامه پیش تر در کمیسیون فرهنگی و در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، مطرح و مقرر شد تأمل و بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد و در مشورت و همفکری با اصحاب رسانه نیز نقطه نظراتی از سوی آن ها عنوان شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: یکی از پیشنهادات مطروحه که درست به نظر می رسد، این است که خوب بود شهرداری کرج پیش از طرح دستورالعمل اجرایی توزیع آگهی و رپرتاژ میان رسانه ها، نقشه راهی را در خصوص تعاملات خود با رسانه ها تدوین می کرد که بحث آگهی ها و رپرتاژها بخش کوچک و جزئی در آن باشد و بر اساس چشم انداز تعیین شده، آئین نامه مربوطه تنظیم شود.

سعیدی گفت: بزودی نشستی را در خصوص نحوه تعاملات و سیاست ها و تصمیمات مدیریت شهری با رسانه ها ترتیب می دهیم تا منجر به تدوین یک سند بالادستی به عنوان نقشه راه مدیریت شهری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد:پیشنهاد می شود که این دستورالعمل به طور مثال در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرا و به صورت همزمان شهرداری مکلف شود دستورالعمل نحوه تعامل خود با رسانه ها و نقشه راه خود را تهیه کند و ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا