انتظامی

ممنوعیت ورود وسیله نقلیه به محدوده عزاداری 

ممنوعیت ورود وسیله نقلیه به محدوده عزاداری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

سرهنگ” حمداله رحمتی پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارکرد: با توجه به حجم گسترده هیأت های عزاداری در شب های محرم درمعابر عمومی استان البرز، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.
وی افزود: همچنین تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه ها ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کر: برای ایجاد نظم بهتر در دسته های عزاداری هنگام تردد در معابر و خیابان ها طی هماهنگی با مسئولان هیأت ها مقررشد که پلیس یاران محرم با پلیس هماهنگ بوده و نهایت همکاری را بعمل آورند.
این مقام انتظامی گفت: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا، حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی و انتظام بخشی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.
سرهنگ رحمتی پور تاکید کرد : با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، ضروری است مردم عزیز هنگام عبور در سطح سواره رو و نیز عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب حرکت وسایل نقلیه باشند .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و خدمتگزار سوگواران سرور و سالار شهیدان باشیم.
سرهنگ رحمتی پور خاطرنشان کرد: از مسئولان هیأت های عزاداری هم درخواست می کنیم مسیر تردد عزاداران را در خطوط اصلی عبوری انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا