اجتماعی

الوعده وفا؛ البرز استان سبز شد

الوعده وفا؛ البرز استان سبز شد

استاندار البرز در نشست مدیران دستگاه های خدمات رسان که با حضوراصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه طی یک سال گذشته به میزان تمام فعالیت‌های انجام شده در حوزه گازرسانی کار انجام شد، گفت: قول داده بودیم که امسال البرز را به عنوان استان سبز معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور گازرسانی به روستاهای البرز، ۴۰ کیلومتر در جاده کرج-چالوس و ۶۰ کیلومتر در جاده طالقان حفاری شد که به خودی خود یک جاده جدید برای تردد خودروها نیز ایجاد شد.

استاندار البرز در پایان با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه گازرسانی روستایی مصرف شد، اضافه کرد: طی مراسمی مفصل البرز به عنوان استان سبز معرفی می‌شود.

سیدرضا غفاریان مدیرعامل شرکت گاز البرز دراین نشست افزود: اول انقلاب فقط پنج شهر و یک روستای گازدار و ۵۰ هزار خانوار تخت پوشش گاز داشتیم اما امروز تعداد شهرها به  هزار و ۲۰۰ و روستاها به ۳۶ هزار روستا و جمعیت به ۲۷ میلیون خانوار رسیده است.

غفاریان گفت: البرز روزی جزو پایتخت کشور بود ولی روستایی داشتیم که در ۵۰۰ متری کرج گاز نداشت‌ و من به خاطر این عقب ماندگی در خدمت‌رسانی عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه در شروع دولت قرار شد این عقب ماندگی جبران شود، گفت: برای جبران عقب ماندگی در سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان از منابع وزارت نفت  جذب کردیم ۱۰۰ میلیارد تومان هم کم آوردیم که از منابع استان‌هایی که نتوانستند جذب کنند استفاده کردیم.

وی در پایان گفت: با اقداماتی که طی این مدت صورت گرفت تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیچ خانه‌ای در البرز بدون علمک گاز نخواهد بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا