مدیریت شهری

پایش حوزه عمرانی و ترافیک مدیریت شهری در دستور کمیسیون عمران قرار گرفت

پایش حوزه عمرانی و ترافیک مدیریت شهری در دستور کمیسیون عمران قرار گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شواری شهر کرج گفت:پارلمان مدیریت شهری در خصوص عملکرد و پایش پروژه های عمرانی و ترافیکی مناطق تعارف ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ علیرضا رحیمی در چهل و یکمین جلسه این کمیسیون که به پایش اقدامات عمرانی مناطق اختصاص داشت گفت:پارلمان شهری در خصوص پایش پروژه های عمرانی مناطق تعارف ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ضمن بیان اینکه متاسفانه بعضی از حوزه های عمرانی در جذب بودجه عملکردی قابل قبول ندارند اظهار داشت:شهردار کرج باید پایش عمرانی در حوزه های مختلف مناطق و سازمانها را هر چه سریعتر و با جدیت انجام دهد تا عملکرد مورد انتظار پارلمان مدیریت شهری بیشتر تامین گردد.

رحیمی افزود: در خصوص کارکرد هر کدام از حوزه های عمرانی و ترافیکی مناطق که عملکرد قابل قبول و ضعیف داشته اند به طریق های مختلف به آنها هشدار و گوشزد نموده ایم و در صورتیکه در جهت بهبود شرایط موجود قدم برندارند اسم آنها را نام خواهیم برد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق گفت:پروژه های عمرانی اسمی که در بودجه تخصیص داده شد به جهت اهمیت آن و توجه بیشتر در محلات کم برخوردار است و اجرایی شدن آن ازاهمیت بالایی قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد:در پایش جذب بودجه عمرانی در سال1401 به ترتیب مناطق 4-6-5 در صدر و مناطق10-7-2 در پایین جدول این پایش قرار دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا