انتظامی

انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج

انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان ‏از انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج خبر داد و گفت سارقان به 30 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “محمد نادربیگی” در شرح جزئیات این خبر بیان داشت: در پي دریافت و ثبت خبر وقوع یک فقره سرقت‌خودرو در شهر کرج ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و بررسی آن در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:در بررسی های اولیه اطلاعاتی و میدانی 2 سارق خودرو در این رابطه توسط ماموران آگاهی شناسایی شدند، که با عنایت به ثبت سابقه در سامانه پلیس آگاهی و اعلام به واحد های گشتی انتظامی ، سارقان در حوالی پارک چیتگر در تهران توسط عوامل گشت انتظامی مورد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر که برای رسیدگی و تکمیل پرونده از طریق مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان کرج ارجاع داده شدند.
سرهنگ نادربیگی در ادامه افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده چندین سابقه کیفری در رابطه با سرقت داخل خودرو دارند و علیرغم اینکه سارقان در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می کردند ، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط ماموران آگاهی ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو و 30 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان ، گفت: پرونده مربوطه پس از تکمیل به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد و در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با استفاده از تجهیرات بازدارنده و عمل به توصیه های پلیسی می توانند از تکرار اینگونه جرایم پیشگیری کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا