انتظامی

دستگیری سارقان سیم کابل های برق و مخابرات با 21 فقره سرقت

دستگیری سارقان سیم کابل های برق و مخابرات با 21 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگيري سارقان سابقه دار و كشف 21 فقره سرقت كابل برق و مخابرات در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سردار هداوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق و مخابرات در سطح ساوجبلاغ و شهرستان های همجوار، پيگيري موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با چندین شبانه روز کار پلیسی و اقدامات گسترده اطلاعاتی، موفق به شناسایی و محل مخفیگاه سارق مورد نظر در بخش ” چندار ” شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ،متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به جرم خود و همدستی با یک نفر دیگر در ارتکاب 21 فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف که با راهنمایی متهم همدست وی در یک عملیات غافلگیرانه در بخش ” چندار ” دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
سردار هداوند تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در خاتمه بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مبارزه جدی با مخلان امنیت است، لذا شهروندان عزیز می توانند با انتقال اخبار و اطلاعات خود به پلبیس از طریق شماره تلفن 110، سهم خود در ایجاد امنیت را ایفا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا