مدیریت شهری

رفع عقب ماندگی مناطق محروم توجه ویژه مدیریت شهری و تعامل سایر دستگاه های خدمات رسان را می طلبد

رفع عقب ماندگی مناطق محروم توجه ویژه مدیریت شهری و تعامل سایر دستگاه های خدمات رسان را می طلبد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت در سراسر شهر هستیم، گفت: رفع عقب ماندگی مناطق شهری بخصوص در مناطق محروم توجه ویژه و جدی مدیریت شهری و تعامل سایر دستگاه های خدمات رسان را می طلبد.

مریم قهرمانی صارم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج در حاشیه بازدید از منطقه یک کرج به اقدامات اساسي و ماندگار مدیریت شهری در شهرسازی اشاره و اظهارداشت: مردم منطقه یک کرج محله اسلام آباد عقب ماندگی زیادی را متحمل شده اند و باید عقب ماندگی این مناطق به سرعت جبران شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری در وظایف محوله اذعان کرد: مدیریت شهری باید به تمام مناطق سطح شهر رسیدگی و خدمت رسانی یکسان داشته باشد.

قهرمانی صارم تمام تلاش شورای دوره ششم بر این است که خدمات شهری بین مناطق بصورت عادلانه انجام شود، تصریح کرد: اگر کمی به شهر کرج توجه شود، با برخی محلات و نواحی مواجه می شویم که به لحاظ بهره مندی از امکانات در یک فقر و عقب ماندگی زیاد به سرمی برند.

وی خاطرنشان کرد: مناطق کم برخوردار شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری و دستگاه های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند.

گفتنی است با پی گیری بعمل آمده قطع آب محله اسلام آباد مرتفع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا