سلامت

برای بیمارستانهای طرف قرارداد کارنامه عملکردی صادر می شود

مدیر کل بیمه سلامت استان البرز:

برای بیمارستانهای طرف قرارداد کارنامه عملکردی صادر می شود

 

مدیر کل بیمه سلامت البرز در نشست تخصصی با ریاست بیمارستان شهید مدنی اعلام کرد: بر اساس چارچوب های طراحی شده برای تمامی بیمارستانها ی طرف قرارداد این اداره کل در استان البرز کارنامه عملکردی صادر خواهد شد.
دکتر زارع ضمن تشریح روند تعامل با مجموعه بهداشت و درمان استان افزوند: در کارنامه عملکردی بیمارستانی مورادی همچون میزان پرونده های گلوبال ، میزان روزهای بستری ، کدهای درمانی ، هزینه های درمانی، میزان پرداختی ها، مراقبت های روزانه ( Day care) خدمات بیماران خاص و صعب العلاج و … مورد ارزیابی و در جهت مسائل و مشکلات مبتلابه راهکارهای لازم اتخاذ خواهد شد.
ایشان در ادامه افزودند: با صدور کارنامه عملکردی برای بیمارستانها امید است که در روند انجام خدمات درمانی در امور مرتبط با مردم تسهیل به وجودآمده و موجب کاهش خطای پرداختی مردم در دریافت خدمت ، ارایه راهنمایی و مشاوره به مردم به منظور تحت پوشش بیمه قرار گرفتن جهت دریافت خدمات و افزایش بهره وری بیمارستانی به همراه داشته باشد.
زارع در بخشی دیگر از سخنان خود گفتند: بیمارستان مدنی یکی از بیمارستانهای پرهزینه در استان است که در برخی از سرفصل های هزینه ای از میانگین کشوری نیز بالاتر می باشد و تلاش می شود با پیگیری و پایش فرایندها بتوانیم هزینه های بالا را کاهش دهیم.
یادآور می شود در این دیدار دکتر برادران ریاست بیمارستان مدنی، نیز ضمن استقبال از تعامل اداره کل بیمه سلامت اعلام کرد: بیمارستان مدنی به عنوان یک بیمارستان جنرال تمامی تلاش خود را می نماید که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مراجعین خود داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا