سلامت

بیمارستان امام خمینی (ره)سرمایه ملی که از نو شروع شد

بیمارستان امام خمینی (ره)سرمایه ملی که از نو شروع شد

دکتر حافظی مدیر عامل هولدینگ متد در نشست خبری بیمارستان امام خمینی (ره) که به مناسبت بازگشایی بیمارستان برگزار شد گفت: خوشحالیم که امروز که مجموعه ای بیمارستان امام (ره) که نمادی ازهمراهی وهمدلی به صورت یک حرکت فراسازمانی پیش میرود.

وی افزود:این مجموعه حاصل  تلاش شش ماهه عزیزانی  کسانی است که برای این سرمایه ملی ارزش قائل بوده وهستند واعتقاد دارند که باید در خدمت مردم باشند.

حافظی ادامه داد: این بیمارستان مجموعه ایست سی ساله که از منابع عمومی وبرای مردم ساخته شده است وچه بسیار پرسنل ومدیران وهمکاران ما که در اینجا فعال هستند در این بیمارستان به دنیا آمدند وحس نوسالژی خاصی به این مجموعه دارند.

وی یاد آور شد:  درنشستی که با پزشکان شاغل این بیمارستان داشتیم بسیاری از آن ها  ابراز کردند ، از اینکه چراغهای این مجموعه دوباره روشن شده همه به وجد آمده  واحساس تکلیف می کنن که بخشی از کار رابر عهده گرفته وبرای فعال سازی مجدد بیمارستان همراهی داشته باشند.

مدیر عامل متد گفت: حدود ۳۰ سال پیش این مجموعه نام بیمارستان امام خمینی رحمت الله علیه کار وفعالیت خود را شروع کرده است وخاطرات خوبی رابرای مردم شهر به همراه داشته است.

وی با اشاره به دوران رکود بیمارستان امام ( ره) افزود: متاسفانه در ۱۰ سال گذشته به واسطه واگذاری بیمارستان  به دستگاهی که تخصص مرتبتی با حوزه سلامت ودرمان نداشت با رکودتدریجی ، بیمارستان را  به سمت تغییراتی نا مطلوب برد که برای خروج از این رکود بیمارستان  برای مدتی به بخش خصوصی واگذار  وبخش خصوصی هم بنا بر دلایلی از پس برآورده کردن انتظارات بر نیامد در نتیجه بیمارستان  با حکم قضایی  از بخش خصوصی باز پس گرفته شد ودر نهایت مجموعه ای که تولیت  این بیمارستان را بر عهده داشت  طی تفاهم نامه ای بیمارستان را به بنیاد شهید وامور ایثارگران واگذار نمود.

وی ادامه داد: عملکردغیر تخصصی طی چند سال اخیر باعث شد که از مجموعه بیمارستان مطالباتی ایجاد شود از سویی پرسنلی که از سال ۹۷ باز نشسته شده بودن حقوق پایان خدمتشان ومطالباتشان مانده بود وازسوی دیگر شرکتهایی که تجهیزات برای بیمارستان فراهم کرده بودن ولی مطالباتشان پرداخت نشده بود  و نیز احکام قضایی که برای مسدود کردن حساب هاب بیمارستان صادر شده بود تا آنجا که حتی حکم توقیف اموال بیمارستان در مراجع قضایی صادر شده بود که در مجموع یک وضعیت نابسامانی را برای بیمارستان رقم زده بود.

وی خاطر نشان کرد: از حدود اوائل مهر ماه سال گذشته با دستو رآقای دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران ، فوریت فعال سازی مجدد بیمارستان به بنده محول شد  و با این جلسه که خدمت شما هستم ، پانزده جلسه برای فعال سازی مجموعه بیمارستان به استان البرز سفر داشته ام .

حافظی ادامه داد: خوشبختانه نظر استاندار البرز که خیلی هم مهم بود نیز مواکدا بر راه اندازی مجدد بیمارستان و قرار گرفتن آن در چرخه درمان استان بود که در اینجا رسما از مجموعه استانداری ، دادگستری ودادستان محترم استان ، سازمان تامین اجتماعی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی  استان، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان ودرراس همه اینها پرسنل همپای بیمارستان که ما را در راه اندازی مجدد بیمارستان یاری رساندند تشکر می کنم.

وی گفت: تبعا شروع فعالیت مجدد بیمارستان حاصل تلاش وزحمات همه دوستان است و اگر امروز خدماتی در این مجموعه به نیازمندان ارائه میشه آلام بخشی از شهروندان کم میشود  همه عزیزان در پاداش وثواب معنوی این حرکت واین اقدام  سهیم هستند.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم با راه اندازی تمامی بخش های این بیمارستان جنرال ، شهروندان و خانواده های ایثار گران از خدمات مطلوب و کم هزینه بیمارستان بهرم شوند و بزودی شاهد اوج شکوفایی وخمت رسانی بیمارستان امام خمینی (ره) در حوزه سلامت ودرمان البرز باشیم.

هولدینگ متد زیر نظر سازمان  بنیاد شهید، جانبازان وایثارگران، عهده دار بخش سلامت و درمان و مجموعه های مرتبط با این حوزه است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا